Salut prieteni!

Ma bucur ca ati ajuns pe blogul meu. Sper ca postarile mele sa vi se para interesante si sa mai reveniti. By the way, astept cat mai multe comentarii din partea voastra. C U SOON!

miercuri, 14 martie 2007

Eu si colegii mei de facultate - Poze












Teribila grupă 5 de la FEAA - specializarea Marketing :)














Double D? No

It's the famous Double C!!!





















Just us the guys...creme de la creme!






















Doar colegi...nothing more :)














Şefa...şi subalternii :P


Mulţumiri pentru poze şefei noastre - Alexandra Horecica

Un comentariu:

Anonim spunea...

Care de care mai colorat si mai istet. Cum ne-o fi intalnit toti pe aici? Sa speram ca vom fi atat de multi si la poza de la absolvire. Sa stii ca am dat un Save la poze ca eu le-am cam pierdut, pe langa multe altele. :) Probabil o poza cu noi in octombrie , la cat o sa fim de bronzati o sa arate de parca ar fi facuta in Sepia. Trebuie sa incercam si asta. Numai bine si zile racoroase de vara.