Salut prieteni!

Ma bucur ca ati ajuns pe blogul meu. Sper ca postarile mele sa vi se para interesante si sa mai reveniti. By the way, astept cat mai multe comentarii din partea voastra. C U SOON!

luni, 12 martie 2007

Staţiunea mea ghinionistă...Costineşti

Întotdeuna mi-a plăcut mai mult să-mi petrec vacanţa de vară la mare decât la munte. Nu spun că vara nu e frumos la munte, ba e chiar fain să ieşi pe munte şi să faci un grătar cu prietenii si apoi să dormi sub cerul senin. Însă vara, când sunt temperaturile alea ridicate, simt o plăcere deosebită să mă răcoresc în mare. Nu cred că m-aş sătura vreodată de mare...îţi aduce o anumită linişte în suflet când o priveşti indelung.

Deşi am vizitat aproape toate staţiunile de pe litoral, cel mai mult timp l-am petrecut în staţiunea Costineşti fiind o staţiune a tineretului. Atmosfera este superbă: restaurante şi terase câte vrei, spectacole, discoteci...în cateva cuvinte: un loc minunat unde să-ţi petreci vacanţa.

Însă această staţiune e ghinionistă pentru mine. Acum 2 ani când am fost la Costineşti mi s-a întâmplat ca după vreo 2 zile să mă ia o durere groaznică în gât (probabil de la berile si sucurile alea reci) de nu puteam să înghit mai nimic. Am luat o grămadă de pastile pentru gât...degeaba. Era un adevărat chin dacă încercam să mănânc sau să beau ceva. De aceea nici nu prea mi-a plăcut acea săptămână la mare.

Anul trecut am fost la mare...tot la Costineşti :) Primele 4 zile au fost minunate: plimbări pe litoral, bronzare, restaurante. Am ajuns chiar şi pe la Aqua Magic în Mamaia. Am stat cred că vreo 6 ore pe acolo...m-am distrat de minune. Vă recomand să vă duceţi măcar o dată acolo şi nu o să regretaţi. După ce am ajuns înapoi în Costineşti am ieşit mai pe seara cu nişte prieteni să facem un basket (deşi nu prea le am cu sportul ăsta). Şi aici am reuşit "performanţa" de a-mi fractura clavicula. După ce am facut o mică incursiune pe la spitalul judeţean din Constanţa am încercat ca acest lucru să nu-mi strice de tot şi restul vacanţei.

Aşa că în această vacanţă de vară voi merge la MUNTE :) Sper ca la munte să nu mai am acelaşi ghinion de la mare. Dacă aveţi ceva sugestii despre destinaţii la munte, le aştept cu plăcere.

Niciun comentariu: