Salut prieteni!

Ma bucur ca ati ajuns pe blogul meu. Sper ca postarile mele sa vi se para interesante si sa mai reveniti. By the way, astept cat mai multe comentarii din partea voastra. C U SOON!

duminică, 11 martie 2007

Primul meu an la FEAA

Îmi aduc aminte că pe la sfârşitul clasei a 12-a tot spuneam că după ce dau BAC-ul o să merg la ISE, care între timp îşi schimbase denumirea în FEAA :) Auzisem de la mai mulţi prieteni că e facultatea unde poţi să continui să înveţi pe profilul liceului meu - economic. Am venit la FEAA probabil şi din motivul de a nu începe de la 0 la o facultate cu un profil necunoscut mie. Call me lazy, dar asta a fost alegerea mea.

Mulţi colegi de liceu care au aflat mai apoi că am fost admis la FEAA îmi spuneau că o să fie floare la ureche, că la FEAA se pun note "maricele" şi nici nu prea trebuie să te duci la ore. Ei spuneau asta însă în necunoştinţă de cauză, din "auzite". Intr-un fel am inceput sa cred si eu ca nu va fi asa de greu la aceasta facultate.

În primul an de facultate m-am descurcat binişor pentru că de majoritatea obiectelor auzisem şi în liceu. Mai greu a fost însă cu adaptarea la un nou oraş, la noi oameni. Am început încetul cu încetul să mă intergrez în grupul de colegi, în grupul de prieteni (care la început era constituit doar din colegii de cameră).

Fără să intru în prea multe detalii, am terminat primul an fără nici o restanţă, nu pentru că aş fi tocit intr-una, ci pentru că am învăţat cât trebuie ca să am note bunicele. Oricum, primul an mi s-a părut că a trecut relativ repede. A fost însă o experienţă foarte interesantă!

Un comentariu:

Unknown spunea...

pai pana la urma cum e la feaa?e "floare la ureche cum zice lumea" sau e greu? care e parerea ta?